♔2013 :')♔
Monday, March 25, 2013 | 3:31 AM | 0 love drops
First of all, assalamualaikum and hello guys! Thanks sebab sudi baca entry pasal nii. Now najwa nak cerita pasall 2013! Korang tau tak apa maksudnya? Yeah, maksudnya semua dah baruu. Motto baru, hidup baru, kawan baru apa bagaii ahh. Tapi yg najwa tak boleh tahan tuu part 'KAWAN BARU' tuu! Huishh. Dengar perkataan tuu, mesti rasa nak nangis :'( Dah 2 bulan setengah tak jumpa dorang. Muka dorang semuaa mesti dah matangg! hahaha. Serious rindu gegila doe dkt korg! Kenapa dngan aku ni? Dngar lagu sedih jee, confirm teringatkan member2 lestari!

Dorang rindu aku kee? Dorang still ingat aku lagi kee? Dorang still ingat janji janji dorang kee? Hmm wallahualam :'( Kalau korang baca post entry nii, aku nak korang tauu yg aku memang rindu gila dkt korang! Walau apa punn yang terjadi, aku tetap akan usaha supaya dapat datang lestari and jumpa korang! Itu janji akuu :'( Aku tak boleh bayang kann kalau kita dah besar nanti, semua dah berpecahh~ Lepastu dah tak ingat apa semuaa. YaAllah! Aku taknak jadi mcm tuu! Korang pun kalau dah ada kawan baru, jangan lupaa antara satu sama lainn. Baru 4 bulan aku pindah, aku dah dengar korg gaduh sana sini. Apa ni wehh? Stop laa perangai bebudak tuu weh. Kita semua dah besar.

Semua dah matang and kita dah brkawan lebih dari 7 tahun! Takde motif pun korg gaduhh. Just ada sikit salah faham macm tu jee! Hmm, rindu weh, nak mandi kolam, lepak taman, marah org naik buaian apa bagaiii semua tuu :'| Ok chill. Aku akan usahakan jugak supaya dapat jumpa dengan korangg! Korang jangan risau :') Tapi yg dah pindah tuu, tak dapat la nak jumpa. Macam abby ke, farra ke, hana ke :'( Lagi satu janji aku, aku takkan pernah lupa MEMORY MANIS and PAHIT yang kita pernah lalui selama kita berkawan nii! Aku sentiasa ingat korang walaupun kita dah tak dapat bersatu lagii. But, aku harap, Allah pertemukan kita semua balikk bila kita dah besar nanti :')) Miss you guys so much!!!!!!! -Hana, Mimi, Kila, Farra, Adam, Imbran, Junior, Intan, Ainur, Afie, Asyraf, Arisya, Alyaa, Alya, Nisya-


Hearts, Nabila Najwa Ishak

♥ Past / Future ♥